Siedlec, dnia 21.10.2020 r.

GKOŚ.6220.12.2020

 

OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY SIEDLEC

dla stron postępowania administracyjnego prowadzonego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na ,,budowa obwodnicy miejscowości Żodyń w ciągu drogi krajowej nr 32, gmina Siedlec, powiat wolsztyński, województwo wielkopolskie”.

           

            Na podstawie art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.) , (dalej kpa) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) (dalej ooś).

Wójt Gminy Siedlec zawiadamia strony postępowania, że:

na podstawie art. 10 § 1 ustawy kpa, w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego powiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia, a przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji planowanego przedsięwzięcia, w Urzędzie Gminy Siedlec, w godzinach pracy urzędu. W przedmiotowej sprawie zostały wydane stanowiska (opinie) organów ochrony środowiska:

  • Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wolsztynie:                               nr ON.NS.9011.5.23.2020 z dnia 07.10.2020 r.,
  • Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu: nr WOO-II.4220.160.2020.DZ.1 z dnia 14.10.2020 r.
  • Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Gorzowie Wielkopolskim nr: PO.ZZŚ.1.435.257m.2020.KW z dnia 07.10.2020 r.

Z treścią tych pism strony mogą zapoznać się w Urzędzie Gminy Siedlec.

            Strona ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:

1.      nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 kpa lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 kpa (bezczynność);

2.      postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość) ;

Ponaglenie (zawierające uzasadnienie) wnosi się do organu wyższego stopnia tj. do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie ul. Słowiańska 54, za pośrednictwem Wójta Gminy Siedlec, jako organu prowadzącego postępowanie.

            Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia.

Informacje dotyczące w/w planowanego przedsięwzięcia udzielane są w Urzędzie Gminy Siedlec (pokój 102) w godzinach pracy urzędu.

            Podanie do publicznej wiadomości następuje poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Siedlec, na tablicy ogłoszeń w miejscowości Żodyń i Jaromierz oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – https://siedlec.bip.net.pl/

 

 

 

 

Sprawę prowadzi: Marta Wajman tel. 68 384 85 21 wew. 25