Siedlec, dnia 18.09.2013 r.
Nr GKOŚ.702.25.2.2013
ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), niniejszym informuję, iż prowadzone przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą w Siedlcu przy ulicy Zbąszyńskiej nr 17 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Przebudowa ul. Kwiatowej w miejscowości Kopanica” zostało unieważnione.
Uzasadnienie faktyczne:
W wyżej wymienionym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda potwierdzenia otrzymania faksem lub e-mailem niniejszego pisma.
Otrzymują:
-
„INFRAKOM”, Przedsiębiorstwo
Usługowo-Budowlane, Sp. z o.o.
ul. Słodowa 1, 64-200 Wolsztyn
-
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych,
Sp. z o.o., ul. Akacjowa 1
64-224 Świetno
3. a/a
Sprawę prowadzi: Lidia Żuchowska
tel. 68 3848521 wew. 24
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Czubkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Czubkowski |
Data wprowadzenia: | 2013-09-18 14:50:04 |
Opublikował: | Marcin Czubkowski |
Data publikacji: | 2013-09-18 14:51:00 |
Ostatnia zmiana: | 2013-09-18 14:51:13 |
Ilość wyświetleń: | 731 |