WNIOSEK O USTALENIE WARUNKÓW ZABUDOWY
Podstawa prawna:
ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. 2023 poz. 977 ze zm.)
ustawa z dnia 14.06.1960 r. KPA (tj. Dz. U. 2023 poz. 775 ze zm.)
ustawy z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej (tj. Dz. U. 2023 poz. 2111)
Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony formularz wniosku.
2. Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty skarbowej.
3. Mapa zasadnicza lub, w przypadku jej braku, mapa katastralna, przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego obejmująca teren, którego wniosek dotyczy oraz obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać – odległość nie mniejsza niż trzykrotna szerokość frontu działki objętej wnioskiem, nie mniejszej jednak niż
Pełnomocnictwo może być złożone w oryginale, w wypisie lub w potwierdzonej kopii. Kopia musi być potwierdzona np. notarialnie (nie może to być kserokopia).
1. Gotowy formularz.
Miejsce wykonywania usługi:
Referat Rolnictwa, Planowania Przestrzennego i Zarządzania Kryzysowego (biuro nr 16)
tel. 68 384 85 21 w. 19
Opłaty:
1. Opłata za wydanie decyzji o ustalenie warunków zabudowy: 598,00 zł.
2. Opłaty uiszcza się na rachunek bankowy UG w BS Siedlec nr 58 9660 0007 0000 0606 0200 0001.
3. Opłaty można dokonać również w Biurze Obsługi Interesanta w formie bezgotówkowej (płatność kartą).
4. Zwolnione z opłaty skarbowej: wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego terenu, którego wniosek dotyczy.
Termin realizacji:
1. Termin na wydanie decyzji o warunkach zabudowy wynosi 90 dni, a w przypadku decyzji o warunkach zabudowy dotyczącej obiektu budowlanego, o którym mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, termin ten wynosi 21 dni.
2. Do określonego powyżej terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności oraz okresów opóźnień z przyczyn niezależnych od organu.
1. Osobiście: w Biurze Obsługi Interesanta;
2. Pocztą tradycyjną: ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec;
3. Drogą elektroniczną: jeśli posiadasz Profil Zaufany na platformie ePUAP lub bezpieczny podpis elektroniczny (gdy załączniki są czytelne w max formacie A3, z zachowaną skalą).
1. Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od daty doręczenie decyzji stronie.
2. O zachowaniu terminu decyduje data złożenia odwołania w Urzędzie lub data jego nadania w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego.
3. Wniesienie odwołania jest wolne od opłat.
4. Odwołanie od decyzji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
5. W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję.
6. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna, co oznacza, iż decyzja podlega wykonaniu i brak jest możliwości zaskarżenia decyzji.
Doręczenie decyzji pocztą tradycyjną lub odbiór osobisty w UG Siedlec.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Czubkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Czubkowski |
Data wprowadzenia: | 2009-12-08 09:15:11 |
Opublikował: | Marcin Czubkowski |
Data publikacji: | 2009-12-08 09:16:30 |
Ostatnia zmiana: | 2024-03-25 14:24:25 |
Ilość wyświetleń: | 8313 |