Nr RPI.IV.702.19-1/2003/2007
Siedlec, dnia 7 września 2007 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą
w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473
przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. „Droga Grójec Wielki – II etap”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w Grójcu Wielkim od 0+000 do km 0+300 zgodnie z ogólną charakterystyką obiektu i przedmiarem robót załączonymi do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz pełną dokumentacją techniczną
CPV 45000000-7 Roboty budowlane,
CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
CPV 45200000-9 Roboty w zakresie inżynierii lądowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postepowaniu mogą wziąc udział wykonawcy spełniający warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie drogi) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w oparciu o dokumenty, oświadczenia, wykazy przedłożone przez Wykonawców metodą „zero-jedynkową” (spełnia / nie spełnia).
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie
- Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert.
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zawierający co najmniej 2 wskażane wyżej roboty.
- Dokumenty potwierdzające, iż wymienione w punkcie 3 roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp).
Pożądany termin wykonania zamówienia:do 31 października 2007 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
najniższa cena – 100 %
Termin i miejsce składania ofert:28 września 2007 r. do godz. 9.30
Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
w sprawach merytorycznych – Lidia Żuchowska (tel.0-68 3848521 wew. 24)
w sprawach proceduralnych - Joanna Utrata (tel. 0-68 3848521 wew. 25)
Data zamieszczenie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – 07. września 2007 r.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Czubkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Czubkowski |
Data wprowadzenia: | 2007-09-07 10:15:28 |
Opublikował: | Marcin Czubkowski |
Data publikacji: | 2007-09-07 10:18:15 |
Ostatnia zmiana: | 2007-09-20 08:10:01 |
Ilość wyświetleń: | 1622 |