Siedlec, dnia 03.11.2021 r.

GKOŚ.6220.23.2019

 INFORMACJA

 

               Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.)orazart. 21 ust. 1, 2 pkt 9, art. 22, art. 23, art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 247 z późn. zm.),

 

Wójt Gminy Siedlec zawiadamia:

 

o wydaniu i zarejestrowaniu w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie pod pozycją nr 16/B/2021 decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. ,,Realizacja stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji na działce o nr ewid. gr. 1280/2, obręb Kopanica, gmina Siedlec”, powiat wolsztyński, województwo wielkopolskie.

 

Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy, można się zapoznać w Urzędzie Gminy Siedlec (pokój nr 102), w terminie 14 dni od dnia podania informacji do publicznej wiadomości.

 

   Inwestorem jest: PWiU PVP Mateusz Patelski, Szymon Patelski S.C., ul. Szkolna 9, 64-225 Kopanica.

 

 

Miejsce zamieszczenia informacji:

- strona internetowa Biuletynu Informacji Publicznej - www.siedlec.bip.net.pl,

- tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Siedlcu,

- tablica ogłoszeń wsi Kopanica.

 

 

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń:

od dnia............................ do dnia............................(włącznie)

Zdjęto z tablicy ogłoszeń dnia ……………………………..

Sprawę prowadzi:

Marta Wajman, tel. (68) 384-85-21 wew. 25