PRZENIESIENIE DCYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
NA INNEGO INWESTORA Podstawa prawna: 1. Art. 63 ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 503). 2. Art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) 3. Załącznik, część I, pkt 9 oraz część IV ustawy z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. 2021, poz. 1923 ze zm.). Wymagane dokumenty: 1. Wypełniony formularz wniosku. 2. Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty skarbowej. 3. Oświadczenie strony, na rzecz której decyzja została wydana, o wyrażeniu zgody na przeniesienie tej decyzji na rzecz innej osoby (oryginał). 4. Oświadczenie Wnioskodawcy dot. woli przyjęcia na siebie wszystkich warunków zawartych w decyzji o ustaleniu warunków zabudowy (oryginał). 5. Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowopoświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty. Pełnomocnictwo może być złożone w oryginale, w wypisie lub w potwierdzonej kopii. Kopia musi być potwierdzona np. notarialnie (nie może to być kserokopia). Formularz wniosku: 1. Gotowy formularz. 2. Gotowe oświadczenia. Miejsce wykonywania usługi: Referat Rolnictwa, Planowania Przestrzennego i Zarządzania Kryzysowego Pok. 16, tel. 68 384 85 21 w. 19 Opłaty: 1. Opłata skarbowa za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby: 56,00 zł. 2. Opłaty uiszcza się na rachunek bankowy UG w BS Siedlec nr 58 9660 0007 0000 0606 0200 0001. 3. Opłaty można dokonać również w Biurze Obsługi Interesanta w formie bezgotówkowej (płatność kartą). Termin realizacji: Do 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni. Sposób doręczenia wniosku: 1. Osobiście: w Biurze Obsługi Interesanta; 2. Pocztą tradycyjną: ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec; 3. Drogą elektroniczną: jeśli posiadasz Profil Zaufany na platformie ePUAP lub bezpieczny podpis elektroniczny. Tryb odwoławczy: 1. Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od daty doręczenie decyzji stronie. 2. O zachowaniu terminu decyduje data złożenia odwołania w Urzędzie lub data jego nadania w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego. 3. Wniesienie odwołania jest wolne od opłat. 4. W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. 6. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu sięprawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje sięostateczna i prawomocna, co oznacza, iż decyzja podlega wykonaniu i brak jest możliwości zaskarżenia decyzji. Uwagi: 1. Stronami w postępowaniu o przeniesienie decyzji są jedynie podmioty, między którymi ma być dokonane jej przeniesienie. 2. Doręczenie decyzji pocztą tradycyjną lub odbiór osobisty w UG Siedlec.