WNIOSEK O ZMIANĘ DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY

Podstawa prawna:

1.   Art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.).

2.   Załącznik, część I, pkt 53 oraz część IV ustawy z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. 2021, poz. 1923 ze zm.).

 Wymagane dokumenty:

1.   Wypełniony formularz wniosku.

2.   Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty skarbowej.

3.   Załączniki:

- oświadczenie stron postępowania o wyrażeniu zgody na zmianę decyzji,

- w zależności od zmienianego parametru – kopia mapy zasadniczej lub, w przypadku jej braku, kopia mapy katastralnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmującej teren, którego wniosek dotyczy i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2000.

4. Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.

      Pełnomocnictwo może być złożone w oryginale, w wypisie lub w potwierdzonej kopii. Kopia musi być potwierdzona np. notarialnie (nie może to być kserokopia).

 Formularz wniosku:

1. Gotowy formularz.

2. Gotowe oświadczenie.

Miejsce wykonywania usługi:

Referat Rolnictwa, Planowania Przestrzennego i Zarządzania Kryzysowego

Pok. 16, tel. 68 384 85 21 w. 19

 Opłaty:

1.   Opłata za zmianę decyzji o warunkach zabudowy: 10,00 zł.

2.  Opłaty uiszcza się na rachunek bankowy UG w BS Siedlec nr 58 9660 0007 0000 0606 0200 0001.

3.  Opłaty można dokonać również w Biurze Obsługi Interesanta w formie bezgotówkowej (płatność kartą).

 Termin realizacji:

Do 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.

Sposób doręczenia wniosku:

1.   Osobiście: w Biurze Obsługi Interesanta;

2.   Pocztą tradycyjną: ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec;

3.  Drogą elektroniczną: jeśli posiadasz Profil Zaufany na platformie ePUAP lub bezpieczny  podpis elektroniczny (gdy załączniki są czytelne w max formacie A3, z zachowaną skalą).

 

Tryb odwoławczy:

1. Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od daty doręczenie decyzji stronie.

2.  O zachowaniu terminu decyduje data złożenia odwołania w Urzędzie lub data jego nadania w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego.

3.  Wniesienie odwołania jest wolne od opłat.

4.  Odwołanie od decyzji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.

5.   W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję.

6.  Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna, co oznacza, iż decyzja podlega wykonaniu i brak jest możliwości zaskarżenia decyzji.

Uwagi:

Doręczenie decyzji pocztą tradycyjną lub odbiór osobisty w UG Siedlec.