WNIOSEK O ZMIANĘ DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Podstawa prawna:
1. Art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.).
2. Załącznik, część I, pkt 53 oraz część IV ustawy z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. 2021, poz. 1923 ze zm.).
1. Wypełniony formularz wniosku.
2. Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty skarbowej.
3. Załączniki:
- oświadczenie stron postępowania o wyrażeniu zgody na zmianę decyzji,
- w zależności od zmienianego parametru – kopia mapy zasadniczej lub, w przypadku jej braku, kopia mapy katastralnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmującej teren, którego wniosek dotyczy i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2000.
4. Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
Pełnomocnictwo może być złożone w oryginale, w wypisie lub w potwierdzonej kopii. Kopia musi być potwierdzona np. notarialnie (nie może to być kserokopia).
1. Gotowy formularz.
2. Gotowe oświadczenie.
Miejsce wykonywania usługi:
Referat Rolnictwa, Planowania Przestrzennego i Zarządzania Kryzysowego
Pok. 16, tel. 68 384 85 21 w. 19
1. Opłata za zmianę decyzji o warunkach zabudowy: 10,00 zł.
2. Opłaty uiszcza się na rachunek bankowy UG w BS Siedlec nr 58 9660 0007 0000 0606 0200 0001.
3. Opłaty można dokonać również w Biurze Obsługi Interesanta w formie bezgotówkowej (płatność kartą).
Do 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.
Sposób doręczenia wniosku:
1. Osobiście: w Biurze Obsługi Interesanta;
2. Pocztą tradycyjną: ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec;
3. Drogą elektroniczną: jeśli posiadasz Profil Zaufany na platformie ePUAP lub bezpieczny podpis elektroniczny (gdy załączniki są czytelne w max formacie A3, z zachowaną skalą).
Tryb odwoławczy:
1. Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od daty doręczenie decyzji stronie.
2. O zachowaniu terminu decyduje data złożenia odwołania w Urzędzie lub data jego nadania w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego.
3. Wniesienie odwołania jest wolne od opłat.
4. Odwołanie od decyzji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
5. W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję.
6. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna, co oznacza, iż decyzja podlega wykonaniu i brak jest możliwości zaskarżenia decyzji.
Uwagi:
Doręczenie decyzji pocztą tradycyjną lub odbiór osobisty w UG Siedlec.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
wniosek - oświadczenie dot. zmiany decyzji wz (31.5kB) | ||
wniosek - zmiana decyzji wz (36kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Czubkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Czubkowski |
Data wprowadzenia: | 2022-03-30 13:29:14 |
Opublikował: | Marcin Czubkowski |
Data publikacji: | 2022-03-30 13:30:26 |
Ostatnia zmiana: | 2023-08-07 10:12:01 |
Ilość wyświetleń: | 498 |