Wydawanie zaświadczeń.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1397z późn. zm.)
Wymagane dokumenty
-
Wniosek
-
Dowód osobisty
Formularz wniosku
Formularz podania dostępny w Biurze Obsługi Interesanta.
Miejsce wykonania usługi
Referat Spraw Obywatelskich - Urząd Stanu Cywilnego
Tel. 68 3848521 wew. 22
Opłaty
17 zł za wydanie zaświadczenia
Opłatę należy uiścić na konto UG w BS Siedlec nr 58 9660 0007 0000 0606 0200 0001, a dowód wpłaty przedłożyć razem z wnioskiem. Opłaty można dokonać również w Biurze Obsługi Interesanta.
Podstawa prawna – Ustawa z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1546 z późn. zm.)
Czas realizacji usługi
Bezzwłocznie
Sposób wykonania usługi
Wydanie zaświadczenia.
Odmowa wydania zaświadczenia następuje w drodze decyzji administracyjnej.
Tryb odwoławczy
Od decyzji odmawiającej wydania zaświadczenia służy stronom odwołanie do Wojewody Wielkopolskiego w Poznaniu za pośrednictwem Wójta Gminy Siedlec w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Uwagi
Brak.
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Czubkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Czubkowski |
Data wprowadzenia: | 2003-08-08 00:00:00 |
Opublikował: | (brak danych) |
Data publikacji: | (brak danych) |
Ostatnia zmiana: | 2021-03-09 11:06:23 |
Ilość wyświetleń: | 4162 |