Nadanie numeru dla nieruchomości


Podstawa prawna

•Art. 47a ust. 1 pkt 1 i ust. 5 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. 2020, poz. 2052 z późn. zm.), 

• Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09.01.2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. 2012 r., poz. 125)


Wymagane dokumenty

1. Wniosek.

2. Załączniki:

a) w przypadku, gdy wniosek dotyczy budynku wybudowanego:

- mapa z wrysowanym budynkiem,

- Zaświadczenie Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy 

b. w przypadku, gdy wniosek dotyczy budynku będącego w trakcie budowy:

- kopia ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę

- mapa z wrysowanym budynkiem (projekt zagospodarowania działki)


Formularz wniosku

Dostępny w Biurze Obsługi Interesanta

Miejsce wykonania usługi

Referat Rolnictwa, Planowania Przestrzennego i Zarządzania Kryzysowego (biuro nr 14)

Tel. 68 3848521 wew. 21


Opłaty

Nie pobiera się opłat.


Czas realizacji usługi

Do 7 dni od dnia złożenia wniosku.


Sposób wykonania usługi

Wniosek należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta. Wnioskodawca zostanie poinformowany drogą pocztową o nadanym numerze nieruchomości.

Powiadomione zostaną również odpowiednie organy.


Tryb odwoławczy

Nie przysługuje odwołanie.



Uwagi

Brak.