Siedlec, dnia 22 października 2008 r.
RI.78/2008
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą
w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473
ogłasza
przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. „Adaptacja budynku gospodarczego
na zaplecze kuchni dla przedszkola w Tuchorzy”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wymianie pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Kopanicy zgodnie z przedmiarem robót załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
CPV – 45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ dostępna jest na stronie www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postepowaniu mogą wziąc udział wykonawcy spełniający warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:
-
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w oparciu o dokumenty, oświadczenia, wykazy przedłożone przez Wykonawców metodą „zero-jedynkową” (spełnia / nie spełnia).
W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie
-
Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert.
-
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zawierający co najmniej 2 wskażane wyżej roboty.
-
Dokumenty potwierdzające, iż wymienione w punkcie 3 roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp).
Pożądany termin wykonania zamówienia: do 31 stycznia 2009 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
najniższa cena – 100 %
Termin i miejsce składania ofert: 13 listopada 2008 r. do godz. 9.30
Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1
Termin otwarcia ofert : 13 listopada 2008 r. godz. 10.30
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Witold Jasztal (tel.0-68 3848521 wew. 49)
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23. 10 2008 r.
Wójt Gminy Siedlec
/Adam Cukier/