Zaświadczenie o dostępie do drogi publicznej
Podstawa prawna Wymagane dokumenty 1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o dostępie do drogi publicznej powinien zawierać o Imię i nazwisko oraz adres lub nazwa i siedziba podmiotu występującego o Interes prawny osoby ubiegającej się o zaświadczenie (np. cele notarialne, w celu uzyskania kredytu), o Lokalizację poprzez podanie numeru działki wraz z obrębem geodezyjnym, a także adres nieruchomości, której dotyczy wniosek, 2. Pełnomocnictwo, jeżeli wnioskodawca występuje w imieniu innej osoby 3. Jako załącznik do wniosku należy dostarczyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej Formularz wniosku Dostępny w Biurze Obsługi Interesanta oraz w załączniku. Miejsce wykonania usługi Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Tel. 068 3848521 wew. 24 Opłaty Opłata skarbowa od zaświadczenia w wysokości 17 zł Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa w wysokości 17 zł Opłatę skarbową za wydanie zaświadczenia oraz za złożenie pełnomocnictwa należy dokonać na konto Urzędu Gminy Siedlec BS Siedlec nr 58 9660 0007 0000 0606 0200 0001. Można ją uiścić również w Biurze Obsługi Interesanta w formie bezgotówkowej (płatność kartą). Czas realizacji usługi Bez zbędnej zwłoki, do 7 dni od dnia wszczęcia postępowania (wg KPA) Sposób wykonania usługi Wydanie zaświadczenia. Tryb odwoławczy Stosownie do art. 219 Kodeksu postępowania administracyjnego odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie. Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem Wójta Gminy Siedlec w terminie 7 dni od dnia doręczenia. Uwagi Brak
(lub wypełnić druk dostępny poniżej)
o zaświadczenie,
(wraz z potwierdzeniem dowodu uiszczenia opłaty skarbowej od udzielonego pełnomocnictwa)
od zaświadczenia na konto Urzędu Gminy w Siedlcu