Do zadań stanowiska ds. Organizacyjno – Administracyjnych i Gospodarczych należą sprawy organizacyjne oraz administracyjno – gospodarcze a w szczególności:

1) prowadzenie rejestru aktów wewnętrznych Urzędu,
2) prowadzenie rejestru podmiotów zarządzających składnikami mienia komunalnego Gminy (rejestru Gminnych jednostek organizacyjnych),
3) prowadzenia ewidencji przepisów prawnych,
4) prowadzenie rejestru wydawanych uprawnień i pełnomocnictw,
5) protokołowanie narad z pracownikami Urzędu,
6) prowadzenie adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacji budynku Urzędu, pomieszczeń i inwentarza biurowego
7) analiza kosztów funkcjonowania Urzędu, oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
8) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt biurowy,
9) prowadzenie księgi inwentarzowej Urzędu,
10) nadzorowanie i współpraca z prowadzącym na zlecenie sprawy bhp Urzędu,
11) prowadzenie spraw ochrony p. poż Urzędu,
12) ochrona systemów i sieci informatycznej,
13) prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych, a w szczególności:
  • wykonywanie czynności administratora sieci komputerowej,
  • wdrażanie programów komputerowych,
  • zgłaszanie do rejestracji zbiorów danych osobowych Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych,
    14) aktualizacja tablicy informacyjnej w Urzędzie,
    15) dokonywanie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw.