Nr RPI.IV.7102/42/2007
Siedlec, dnia 5 września 2007 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą
w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473
ogłasza
przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. „Wymiana pokrycia dachu na budynku mieszkalnym w Kopanicy przy ul. Poniatowskiego 58” w ramach zadania „Modernizacja budynków mieszkalnych”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wymianie pokrycia dachu na budynku mieszkalnym w Kopanicy. Budynek znajduje się przy ulicy Poniatowskiego 58.
CPV – 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postepowaniu mogą wziąc udział wykonawcy spełniający warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu pokrycia dachu lub jego wymiany) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w oparciu o dokumenty, oświadczenia, wykazy przedłożone przez Wykonawców metodą „zero-jedynkową” (spełnia / nie spełnia).
W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie
- Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert.
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zawierający co najmniej 2 wskażane wyżej roboty.
- Dokumenty potwierdzające, iż wymienione w punkcie 3 roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp).
Pożądany termin wykonania zamówienia: do 30 grudnia 2007 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
najniższa cena – 100 %
Termin i miejsce składania ofert: 27 września 2007 r. do godz. 9.30
Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1
Termin otwarcia ofert : 27 września 2007 r. godz. 10.00
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- w sprawach merytorycznych – Lidia Żuchowska (tel.0-68 3848521 wew. 24)
- w sprawach proceduralnych - Joanna Utrata (tel. 0-68 3848521 wew. 25)
Data zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 5 września 2007 r.