Nr RPI.IV.702.19/2007                        

Siedlec, dnia 5 kwietnia 2007 r.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro


Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą

w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473 

ogłasza  

przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. „Modernizacja przedszkola w Starej Tuchorzy”.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych w budynku przedszkola w Starej Tuchorzy.

Zadanie obejmuje :

O      wydzielenie pomieszczeń związanych z przygotowaniem posiłków, myciem naczyń, magazynowaniem surowxów oraz wydawaniem gotowych dań,

O      wydzielenie części socjalnej

O      wydzielenie sanitariatów ogólnodostępnych dla dzieci i nauczycieli

O      wydzielenie oddzielnego wejścia do części mieszkalnej na poddaszu istniejącego  budynku zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót dołączonymi do niniejszej siwz.

 

CPV –  45453000-7   Roboty remontowe i renowacyjne

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi.


Warunki udziału w postępowaniu:

W postepowaniu mogą wziąc udział Wykonawcy spełniający warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:

1.       Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.       Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub rozbudowie budynku, porównywalne z niniejszym zakresem zamówienia) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia).

3.       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

4.      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 

Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w oparciu o dokumenty, oświadczenia, wykazy przedłożone przez Wykonawców metodą „zero-jedynkową” (spełnia / nie spełnia).

 W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:

1.       Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie

2.       Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert

3.       Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zawierający co najmniej 2 roboty, o których mowa powyżej.. 

4.       Dokumenty potwierdzające, iż wymienione w punkcie 3 roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp)

5.       Wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z kopiami uprawnień oraz kopiami zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

Pożądany termin wykonania zamówienia:do 24 sierpnia 2007 r.

 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

najniższa cena – 100 %

 

Termin i miejsce składania ofert:24 kwietnia 2007 r. do godz. 9.30

    Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1

 

Termin otwarcia ofert :24 kwietnia 2007 r.  godz. 10.00

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

  • w sprawach merytorycznych – Witold Jasztal (tel.0-68 3848521 wew. 49)
  • w sprawach proceduralnych - Joanna Utrata (tel. 0-68 3848521 wew. 25)

 

                                                                                              /Adam Cukier /
                                                                                                    Wójt Gminy Siedlec