Nr RPI.IV.702.19/2007
Siedlec, dnia 5 kwietnia 2007 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro
Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą
w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473
ogłasza
przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. „Modernizacja przedszkola w Starej Tuchorzy”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych w budynku przedszkola w Starej Tuchorzy.
Zadanie obejmuje :
O wydzielenie pomieszczeń związanych z przygotowaniem posiłków, myciem naczyń, magazynowaniem surowxów oraz wydawaniem gotowych dań,
O wydzielenie części socjalnej
O wydzielenie sanitariatów ogólnodostępnych dla dzieci i nauczycieli
O wydzielenie oddzielnego wejścia do części mieszkalnej na poddaszu istniejącego budynku zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót dołączonymi do niniejszej siwz.
CPV – 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postepowaniu mogą wziąc udział Wykonawcy spełniający warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub rozbudowie budynku, porównywalne z niniejszym zakresem zamówienia) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia).
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w oparciu o dokumenty, oświadczenia, wykazy przedłożone przez Wykonawców metodą „zero-jedynkową” (spełnia / nie spełnia).
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie
2. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert
3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zawierający co najmniej 2 roboty, o których mowa powyżej..
4. Dokumenty potwierdzające, iż wymienione w punkcie 3 roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp)
5. Wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z kopiami uprawnień oraz kopiami zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Pożądany termin wykonania zamówienia:do 24 sierpnia 2007 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
najniższa cena – 100 %
Termin i miejsce składania ofert:24 kwietnia 2007 r. do godz. 9.30
Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1
Termin otwarcia ofert :24 kwietnia 2007 r. godz. 10.00
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- w sprawach merytorycznych – Witold Jasztal (tel.0-68 3848521 wew. 49)
- w sprawach proceduralnych - Joanna Utrata (tel. 0-68 3848521 wew. 25)
/Adam Cukier /
Wójt Gminy Siedlec
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Czubkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Czubkowski |
Data wprowadzenia: | 2007-04-05 14:56:11 |
Opublikował: | (brak danych) |
Data publikacji: | (brak danych) |
Ostatnia zmiana: | 2007-04-05 15:05:53 |
Ilość wyświetleń: | 1403 |