Siedlec, dnia 6 marca 2007 r.

 

Nr RPI.IV.702.13/2007                                                             

                                                                                          

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro


Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą

w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473

ogłasza

przetarg nieograniczony na dostawę kruszywa łamanego wraz z transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego

 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia umieszczona jest na stronie internetowej www.siedlec.bip.net.pl. Siwz można pobrać również w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu.

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego w ilości 1000 ton z możliwością zwiększenia do 1500 ton wraz z transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Kruszywo przeznaczone będzie na modernizację i remont dróg gruntowych na trenie gminy Siedlec. Zamawiający dopuszcza kruszywo betonowe lub kamienne o frakcjach od 0,5 do 5 cm; dopuszczalna domieszka innych składników nie może przekraczać 30 %.


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

CPV 14212200-2  Kruszywo


W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

§         wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia, oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie,

§         mają do dyspozycji środki transportu niezbędne do wykonania zamówienia

  1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą „zero-jedynkową” (spełnia/nie spełnia).

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

 

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zawierający co najmniej 2 dostawy.
  4. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch dostaw, o których mowa wyżej,
  5. Wykaz środków transportu, jakich Wykonawca użyje do realizacji zamówienia.


Termin wykonania zamówienia:

  • 4 dni od daty zgłoszenia zamówienia,
  • ostateczny termin zakończenia prac: 31. 12. 2007 r.

 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:            najniższa cena – 100 %

 

Termin i miejsce składania ofert: 15. 03. 2007 r. do godz. 9.30

    Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17,  64-212 Siedlec, pokój nr 1

 

Termin otwarcia ofert: 15. 03. 2007 r.  godz. 10.00

 

Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

 

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

  • Agnieszka Kasperczak, pokój nr 15, tel.0-68 3848521 wew. 26,
  • Joanna Utrata, pokój nr 14, tel. 0-68 3848521 wew. 25